Kommer börja en ny

hallooo som ni kanske ser så har jag raderat alla inlägg och nu ska jag börja en ny novell som jag lovar att jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan och jag ska försöka att inte tröttna på den för jag är helt inställd på att jag ska slutföra den här novellen.
 
 
Lite handling: Den ska mest handla om Niall och en tjej som heter Fortis, såklart så ska dem andra killarna också vara med.
 
Fortis: Hade en stor dröm som skulle uppfyllas men sen så kom det en kille och försörde allt, hon är inte så positiv om livet längre men hon försöker så gott hon kan. När hennes dröm krossades började hon med trummor för att få ut sin ilska. Och hon ska vara trummis åt ett visst pojkband.
 
 
Niall: Allt han ville var att bli sångare, bli världskänd och spela på utsålda arenor. Allt gick i uppfyllese, men det blev inte som han hade tänkt sig. Han liver sin dröm och han hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0